Фон

воскресенье, 21 мая 2017 г.

Вдохновение от Приглашенного Дизайнера

Добрый вечер! Выходные уже заканчиваются, и если вы хотите немного зарядится вдохновением перед новой рабочей неделей - добро пожаловать к нам! 
Сегодня у нас вдохновение от 
Приглашенного дизайнера - Половинко Людмилы.
Насамперед хочу подякувати за запрошення подизайнити разом з вами! Мене звати Людмила Половинко. я дуже рада, що мені сьогодні випала нагода надихати вас своєю роботою!
Хочу вам показати свій новенький блокнот. Коли я творю в стилі Прованс,  мене складається таке враження, що я попадаю на квітучі поля, де  траі спіають коники стрибунці і пахне польовими квітами. Я люблю цей стиль за простоту і затишок, за щось дуже рідне та близьке моєму серцю.


Для створення блокноту я використала улюблену колекцію паперу ід ТМ ScrapMир French Provance

Використані матеріали:

Комментариев нет:

Отправить комментарий