Фон

воскресенье, 23 апреля 2017 г.

Романтическое вдохновение с Приглашенным дизайнером

Добрый вечер! Дорогие рукодельницы, сегодня у нас в блоге гостья - в качестве Приглашенного дизайнера милая и чудесная
Алина - Ladybird

Привіт! Рада, що мені пощастило попрацювати з таким чудовим магазином! Для мене він чудовий тим, що в асортименті наявні матеріали і для декупажу, і для скрапу, які я часто люблю поєднувати у своїх роботах.
Сьогодні я покажу, який можна зробити романтичний декор для дому.
Основними атрибутами такого декору є серця, червоний колір та багато любові) У мене це все є в повній мірі: 
Давно хотіла зробити собі підвіски на гілочці, то ж тепер маю мінус один пункт з творчих бажань:
Серця подекупажила з двох сторін, одне прикрасила чіпбордом, який попередньо заембосила. Серця можна повертати на свій смак:
Гілочка висить над столом у кухні, адже кухня - серце дому ;-)
До компанії сердець - надпис Love:
Романтичний декор на підвіконні))): 
З рамки від букв-чіпбордів зробила гірлдянду, яка таж знайшла собі місце: 
Процес): 



Наповнюйте свій дім любов'ю! ♥♥♥ 

Комментариев нет:

Отправить комментарий